Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Güzel sezondu
Sondaki sözü, hiç bir şey değişmedi, hemde hiç. Biraz üzücü bir söz. Güzeldi fakat burda biraz deus ex machinamsınolmuş tam anlamlı olmasa da, noveldr detaylı planı işlerken gösteriyor zaten. Anime akışını bozmamak için böyle yapmışlar.
Gaziantepde bulduğum bir düğün saloluna gittim kimseyi tanıyom ama halaya falan aldılar kola ve baklava verdiler kral adamlarmış antepliler
Damat tarafı gelin, gelin tarafı damat saniyordur yanlış anlama rastgele birisini aldılar diye
onaylanmis la 2 seneye gelir 5
pişirmişler yine🍪
En iyi COTE bölümüydü.
ABART SENDE A
S5 hemen gelir umarım
Ayanokouiji'nin gülümsemesini umarım 5. sezonda görürüz.
Güzel bölüm ve sezondu ... 5 ci sezon hemen gelir umarım ...
Valla güzel sezondu ama bu sezon daha çok dövüşler falan oldu ama benlik sorun yok gayet güzeldi
Güzel sezondu
Ichika'yı yaralayan Nanase miydi acaba? Bilen varsa spoiler verebilir mi merak ettim
Shiba sensei araştırdığım göre dolaylı şekilde yardım etmesi ve arkadan destek olması gibi şeylerden dolayı cezalandırılmış bu şekilde. Shiba sensei white room ile bağlantılı. Yani operatörlerden veya öğretmenlerden biriymiş.
Yani cidden Ichika'nın yaptığı şey saygı duyulası bir şey. Cidden tapıyor Ayanokouji'ye ve arkadaşlarını o alandan tutup hem ona yük olmaması için hemde aynı zamanda zarar görmemeleri adına onlarla o haliyle savaşmış oldu. Yüksek ihtimal ana sebebi onları figüran gibi görmesi. Yani ana sebebi "Sahne Ayanokouji'nin uzak durun, engel olursunuz" diye düşünmüştür. Tavırları sinir bozucu olsada animede gözükmeden bile ona ısınmıştım. Yıkıcı ama kendine has hoş bir aurası var.
Kouenji gibi doğuştan dahi olan biri ve bunun kız olanı ise seride bana göre Fuuka olabilir. Yine de dövüş tecrübesi olmamasına rağmen, dövüşmeyi bilip yardım etmesi büyük bir avantajı oldu. Ichika ve Fuuka potansiyel gözükmeyen güç gibiler diğerlerine kıyasla. Nanase ise kararsız bir karaktere sahip olduğu için bunların ortası gibi bir şey sanırım pek belirli bir tarafa oynamıyor.
Kim yardım etse gizli veya değil her türlü zarar görüyor ama yapacak bir şey yok. Zaten Ayanokouji'nin yönlendirmek dışında umurunda değil. Bilassa kendi eseri dışında olan kişi veya kişiler filan ilgilendirmiyordur. Shiba sensei gibi birinden ceza olması cidden ağır ama.. Kızın karnı bildiğin morarmamış üstüne siyah olmuş. Acıyla kıvranıp yardım ediyor yani.
Fuuka'nın yardım etmesi çok iyiydi sağlam karakter. Bilgi için sağol
Ne demek her zaman~ Sadece o yardım etmiyor tabi ama~ En sağlam yardım yine ona tapan kızımızda~
Yorumu düzeltmeye devam ediyordum bende daha düzgün anlaşılsın diye.
İchika potansiyeli gözükmeyen güç mü? Doğrudan white room olduğuna göndermeler oldu, potansiyeli gözüken bir güç.
Güçlü olduğu kesin zaten. Potansiyeli olan biri olduğunu Ayanokouji'nin kendisi ve Nanase gibi bir bile öğrendi. Ve bundan sonra daha fazlası öğrenir. Benim demek istediğim senin anladığın şekilde değildi. Kusura bakma daha net söylemeliydim...
Ayanokouji'nin arkasında onu kollayan ve gözükmeyen bir güç değerine sahipler. Benim için en azından bu seviyedeler. Kei bile gizli olsada şu durumda ondan daha fazla görünür konumda ama Ichika öyle değil. Yaptığı eylemler genelde şüpheli ve belirsiz gözüküyor. Lakin hayran olduğu kişi adına yaptığı kesin. Potansiyeli gözükmeyen güç yerine kendini gizleyen güç diyebilirdim. Onun yerine orada şu "diğerlerine kıyasla" kısmını söyledim bende. Bu arada diğerleri içine herkes filan dahil olabilir ama Arisu, Yagami, Fuuka, Hiyori ve Kouenji filan kesinlikle dahil değil. Bunlar kendi bölümlerinde bambaşka seviyede dahalen şu durumda. Rekabet olurda kullanılma oranları ve yönetme payı çok düşük karakterler.
Diğerlerinin araç olduğunu iyi analiz edebilen bir karakter bakarak anlar ama bunla kalır. Lakin başına buyruk olan Fuuka ile Ayanokouji'ye tapan Ichika'yı düşünürsen çok belirsiz. Çünkü biri zaten başına buyruk, biri ise Ayanokouji'yi hem zorluyor, hem koruyor ve hem test ediyor. Bu diğerlerinin algısını hatta Ayanokouji'nin kendisi bile amacını tam olarak anlayabilmiş değil şu anda. Fuuka için geçerli olmasa da, Ichika tarafında bu daha da azalacak gibi. Fuuka da zaten biraz Kouenji gibi takılıyor onların doğası biraz ezbere dayalı değil ne yazık ki, hayal gücü gerek o kısımda. Farkları biri kendisiyle beraber özgürlüğüne düşkünken ve diğeri şevkleriyle beraber adalet duygusuna düşkün olabilir.
Açıkçası iki karakter daha var böyle beni belirsizlik güvensizlik içinde bırakan Nanase ve Hiyori ama onları anlatmama gerek yok. Hiyori'yi şu anda daha kendi güvenli bölgesi gibi kullanıyor ve hiç bir rekabet tozu bile göremiyorum aralarında. Keskin bir aurası var gibi geliyor nedense bu sakin hanımefendinin... Bir anda daha diğerlerinden beter biri çıksa yani felç olurdum sanırım ama sanmam. Umarım öyle bir şey olmaz... Nanase buna kıyasla daha garip. Cidden çok rastgele davranıyor araç mı değil mi belli olmuyor. Kendisi bile kararsız yani umarım sadece bana öyle gelmiyordur. Çünkü kararsız biri ne yapıyorsa o şekilde davranıp o şekilde hizmet etme yolunda gidiyor. Novel'i okumak isterdim zamanım olsa. Vaktime şu anda en değecek serilerden birini okuyor olurdum. Neyse~ Bağlantılı olan kısımdan gittikçe uzaklaşırım şimdi ve çok yazdım zaten.
Okuduysan buraya kadar teşekkürler~
Okumadım ama rica ederim
Bende rica ederim sanırım. Ne alem insansın sen ya hahaha~
Çok güzel bir sezondu özellikle de dövüş sahneleri bence. İzlemesi gayet zevkliydi. En sonda da gösterdikleri gibi 5. Sezon onaylanmış. Açıklamaları da çok iyi oldu içimiz rahatladı
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.